Mija rok od powstania strony www - TrasportChorego.pl, która w tym czasie zdobyła pewną pozycję na rynku wśród firm oferujących transport medyczny w Polsce.
Duże zainteresowanie portalem zachęciło jej Właścicieli do rozbudowy. Wzorem były inne strony internetowe, które postawiły na szerszą grupę docelową. Właśnie w taki sposób powstał nowy portal Medyczny, który w założeniu ma skupiać firmy medyczne:
Rozbudowa portalu postawiła przed nami i Klientem poważny dylemat marketingowy - czy rozbudowa ma odbyć się na bieżącym portalu, a może stworzyć nowy serwis w sub-domenie?
Problem na pierwszy "rzut oka" trywialny, lecz jeśli przyjrzymy się mu bliżej to należało rozważyć następujące kwestię. Pierwsza z nich to wąska specjalizacja portalu TranportChorego.pl, który w założeniach miał skupiać wyłącznie firmy oferujące transport medyczny. Dotychczasowi Klienci, którzy wykupili abonamenty na portalu, mogli by poczuć się zawiedzeni. Skutek, utrata sporej liczby dotychczasowych klientów. Druga kwestia to specyfika tejże strony www. Nie ma drugiej strony internetowej o takiej tematyce. Wprowadzenie kolejnych kategorii, mogło by zaburzyć jej potencjał. Trzeci element to pozycjonowanie strony na dodatkowe frazy. Łatwiej było by zrobić to na dotychczasowym portalu - niższe koszty.
Po uwzględnieniu powyższych argumentów, Klient zdecydował się na stworzenie nowego portalu - medyczny.transportchorego.pl, który posiada bardzo zbliżoną grafikę do pierwowzoru.