Projekt strony internetowej dla firmy Mbiuro z Radomia to doskonały przykład mini strony www, które określane są mianem wizytówek firmowych w Internecie. Pojęcie to jest mało precyzyjne i w różny sposób interpretowane przez firmy tworzące strony internetowe i potencjalnych Klientów.
Najczęściej tym terminem określane są strony www, które nie posiadają żadnych podstron (tylko 1 strona, bez linkowania wewnętrznego do innych podstron serwisu). Lecz czy nie ma dość rozbudowanych projektów, które doskonale wpisują się w tą definicję wizytówki firmowej? Są i można wyróżnić przynajmniej dwa rodzaje takich stron:
Więc jak rozumieć pojęcie strony internetowej, która ma nosić znamiona wizytówki firmowej?
Po pierwsze należy odejść od stwierdzenia, iż posiada tylko jedną podstronę. Warto zwrócić uwagę na liczbę treści, jaką będzie posiadała budowana strona internetowa. Stronę w formie wizytówki firmowej należy definiować: jako nierozbudowany projekt, który zawiera minimalną liczbę informacji umożliwiającą nawiązanie kontaktu z daną firmą i określenie jej profilu działalności. Zazwyczaj nie posiadający galerii zdjęć.
W tą definicję doskonale wpasowuje się wcześniej wspomniana strona, którą można przypisać do działu: strony www Radom. W nim prezentujemy wybrane i ciekawe realizacje z naszego miasta. Poniżej prezentujemy finalny rezultat prac nad projektem Mbiuro.